Geoblog.pl    wydry    Podróże    Polnocne Chile i okolice ....    Po drugiej stronie oceanu

Po drugiej stronie oceanu

Peru
Peru, Lima

Dotarlismy do Limy. Znalezlismy dworzec, kupilismy bilety na jedynie 18 godzinna podroz do Tacny (poludnie Peru, przy granicy z Chile) i zasiedlismy w poczekalni. Niewsypani nie mielismy ochoty na zwiedzanie Limy - bedziemy tu w drodze powrotnej. Za to obserwowlismy zycie w dworcowej rzeczywistosci. Nie bylismy dlugo w Peru, ale zdazylismy zwuwazyc, ze nie jest to kraj pierwszej czystosci. Tymczasem dworzec stanowil oaze nadnormalnosci. Liczba osob sprzatajacych na metr kwadratowy przekraczala wszytskie mozliwe standardy. Caly czas przynajmniej 3 osoby w polu widzenia szorowaly, czyscily i pucowaly. W lazience panie krzywym okiem patrzyly na chec skorzystania - nabrudzisz! Z innych dworcowych ciekawostek kierowcy przed wyjazdem w trase, dmuchali w alkomat pod okiem kamery pana inspektora (u nas tez przy sie przydalo takie cus). Takie oto fascynujace obserwacje prowadzi niewyspany czlowiek na dworcu autobusowym. Na szczescie przyjechal autobus - polski pks moze pozazdroscic - dwupietrowy, z prawie lezacymi siedzeniami, jedzeniem i obsluga na pokladzie. Ruszylismy na poludnie :)